  • Data: 2009-03-27 17:49:08
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśnię ci prościej. Klub jest firmą,

    Nie firma a przedsiębiorstwem. I co najwyzej moze byc bo nie musi.
    Klub rozrywkowy moze prowadzic tez stowarzyszenie lub fundacja.

    > podmiotem gospodarczym, a jej
    > działalność jest w celu zarabiania pieniędzy.

    A ja sobie zaloze stowarzyszenie krzewienia kultury mongolskiej i bede
    realizowal ten cel poprzez klub nocny "nagi mongol", dzialalnosc
    bedzie deficytowa wspierana przez sponsorow :)

    > Musi być zarejestrowana
    > jako osoba prawna,

    Nie musi byc osoba prawna.

    > płacić podatki i w ogóle musi mieć pozwolenie od
    > odpowiednich urzędów (np. SANEPID, inspekcja handlowa) na prowadzenie
    > swej działalności gospodarczej. Jeśli nie będzie spełniać określonych
    > prawem obowiązków (m.in. niedyskryminowania klientów) to owo
    > pozwolenie (na prowadzenie działalności gospodarczej) zostanie
    > cofnięte!

    1. W Polsce nie ma czegos takiego jak "pozwolenie na prowadzenie
    dzialanosci gospodarczej"

    2. Klientow wolno dyskryminowac, czasami przepisy prawa nakazuja wrecz
    dyskryminacje [np. ze wzgledu na wiek lub stan upojenia napojami
    wyskokowimy] :)

    > I wówczas twój klub rzeczywiście nie będzie się mógł różnić od
    > mieszkania prywatnego, a w szeczgólności, to co pewnie najbardziej cię
    > interesuje, nie będzie mógł pobierać opłat od osób OBCYCH, ani za
    > wstęp ani nie będzie mógł sprzedawać drinków, lodów, czego tam
    > chcesz...

    Kolejna bzdura bo jak chce moge sobie pobierac oplaty za wejscie do
    mojego mieszkania. Moja sprawa jak to sobie z skarbowka rozlicze.

    > Nie będzie również miał prawa obwieszczać publicznie
    > ogłoszeń o organizowanych przez siebie imprezach jeśli są kierowane do
    > otwartej publiczności lub jeżeli wstęp na owe imprezy wiązać się
    > będzie z pobieraniem opłat w celach zarobkowych. Tyle.

    Ech...

    > Acha, dochodzi do tego jeszcze taka sprawa, że nawet osobę fizyczną
    > można pozwać za naruszenie godności czy czci osobistej.

    Szkoda, ze za glupote i czepialstwo nie mozna... Oj szkoda.

    Do czego to sie ludzie potrafia przywalic?

    Nie odpowiadaja Ci te kluby nie laz tam.

    Mi nigdy nie odpowiadaly wiec nie chodze ale mam na tyle oleju w
    glowie i ciekawych rzeczy do robienia w zyciu zeby to spokojnie olac.

    Mam na tyle normalna samoocene, ze mnie taka selekcja nie rusza. Jak
    ktos ma kompleks i musi szukac "luki prawnej" zeby ominac selekcje to
    mi go powaznie zal.