  • Data: 2009-03-27 19:12:34
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 27, 7:57 pm, m...@y...com wrote:
    > Sam fakt, że ktoś nie chce zawrzeć z Tobą umowy może być przykry (w
    > Twoim subiektywnym odczuciu), ale nie stanowi naruszenia prawa. Nikt
    > też nie ma co do zasady obowiązku wyjaśniania motywów swojej odmowy
    > zawarcia umowy.

    Tylko, że umowę to zawarł ale nie ze mną lecz ze... społeczeństwem!
    Mógł jej nie zawierać, społeczeństwo też nie musiało tego robić, ale
    jeśli już na zasadach chroniących dóbra tego społeczeństwa. To
    oczywiste i to jest właśnie warunek tej umowy.

    > Wpis do ewidencji działalności gospodarczej jest dokonywany zawsze,
    > jeśli wniosek spełnia wymogi formalne- nie można go odmówić tylko
    > dlatego, że np. wnioskodawca nie daje rękojmi wysokiej jakości usług

    Ale nie mówuimy o "wysokiej jakości" tych usług ale o ELEMENTARNYCH
    warunkach które muszą być spełnione!

    > Nie można podjąć uchwały o nakazie
    > zamknięcia lokalu, bo nie ma podstaw prawnych do jej podjęćia.

    Władze miasta lub gminy mogą cofnąć pozwolenie na działalność danego
    lokalu, prawda czy fałsz?

    > Czy możesz podać ten przepis o którym pisałeś ? "przepis nie
    > pozwalający na odmowę obsłużenia

    Nie mam w tej chwili czasu tego szukać ale wiem, że z całą pewnością
    istnieje stosowny zapis. Postaram się to podać później. Chyba, że ktoś
    inny wcześniej to zrobi.