  • Data: 2004-09-22 06:02:28
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cipjbp$gb4$1@news2.ipartners.pl...

    > Co to zmienia? Osoby na zwolnieniu warunkowym są uznawane winnymi na
    > podstawie krzywego spojrzenia?

    ano to ze sa na nim warunkowo i jesli sie okazuje ze sklaniaja sie ku
    poprzedniemu postepowaniu wracaja do pudla

    > Co to zmienia? Osoby pod nadzorem kuratora są uznawane winnymi na
    > podstawie krzywego spojrzenia?

    to ze jednak nie do konca sa wolne i splacily swoj dlug, sa pod nadzorem i
    powinny zachowywac sie poprawnie, a osoba je nadzorujaca powinna reagowac na
    wszelkie odchylenia od normy, szczegolnie takie, ktore wskazuja na recydywe

    > Widocznej? Mieli go spałować, czy urządzić pikietę?

    mogli sie pojawic i przeprowadzic wywiad srodowiskowy, to uspokaja troche
    ludzi, a napewno odnosci wiekszy skutek niz brak reakcji

    > Ja mam dziwną dietę (bezmięsną). Czy też powinienem iść za to do
    więzienia?

    a moze ty tez lubisz zapraszac dzieci do piwnicy na loda dlatego jestes taki
    liberal

    > Zaproszenie na lody nie jest karalne. Sorry Winnetou, ale skojarzenia
    > czy aluzje nie stanowią dowodu.

    jasne zaproszenie obcego dziecka na loda do piwnice jest normalka
    tez tak robisz?
    jakby twoje dziecko tak zaprosil, nie mial bys nic przeciwko

    > Gapić się wolno. Nawet pedofilowi.

    a pewnie, tylko w jaki sposob
    jak ktos bedzie si tak gapil na twoje dzieci bedziesz zadowolony?

    > Chyba tylko twoje dzieci mogłyby być takie durne (po tatusiu), żeby
    > bezmyślnie iść z każdym nieznajomym bez informowania rodziców.

    to ze jestes jelopem to juz udowodniles
    narazie jak chcesz dyskutowac to odpowiedz na konkretne pytanie