  • Data: 2004-09-22 05:51:39
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Beatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tan" <a...@a...invalid> napisał w wiadomości
    news:ciouj3$9le$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Czy widząc jak idzie w strone domu
    >z nimi poszłaś za nim? Czy zeszłaś do piwnicy by pomóc dzieciom?

    Nie zeszlam do piwnicy.Zadzwonilam na policje.Nie ja chyba powinnam go
    przylapywac na goracym uczynku - tak wtedy myslalam. Teraz mysle, ze policja
    czeka az ktos to za nia zrobi.To my - sasiedzi mamy sie zaczaic na goscia,
    pilnowac kiedy przyprowadzi dziecko i wparowac do piwnicy?Tego oczekuje od
    nas policja? Teraz mysle, ze tak.

    >Myślę, że gdybyś zadziałała widząc, że on molestuje inne dzieci

    zadzialaniem nie jest telefon na policje?

    >i przyłapała go na gorącym uczynku wraz z dzieckiem to już dawno
    >by wrócił do więzienia.

    Nie, nie bede nikogo przylapywac. Nie bede sie tlumaczyc dlaczego.Nie i
    juz.Od przylapywania nie jest policja? Czy jakis inny organ? Ja sie na tym
    nie znam za dobrze, ale dlaczego narzucasz NA MNIE obowiazek przylapywania
    kogokolwiek?