  • Data: 2004-09-22 06:29:49
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Beatka wrote:
    > Użytkownik "tan" <a...@a...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie zeszlam do piwnicy.Zadzwonilam na policje.Nie ja chyba powinnam go

    Czyli nawet nie wiesz, czy on coś w tej piwnicy zdrożnego robi.

    > przylapywac na goracym uczynku - tak wtedy myslalam. Teraz mysle, ze policja
    > czeka az ktos to za nia zrobi.To my - sasiedzi mamy sie zaczaic na goscia,
    > pilnowac kiedy przyprowadzi dziecko i wparowac do piwnicy?Tego oczekuje od
    > nas policja? Teraz mysle, ze tak.

    OK, analogia: widzisz pijący zza roku jakiegoś budynku dym. Dzwonisz od
    razu po straż pożarną? Czy może idziesz sprawdzić, czy to faktycznie
    pożar? (bo może ktoś akurat kiepsko grill obsługuje)

    > zadzialaniem nie jest telefon na policje?

    Jasne.
    B: "Panie policjancie, mi się _wydaje_, że on coś brzydkiego robi".
    P: "A co Pani konkretnie widziała?"
    B: "Eeeee....."

    Pamiętaj, że policja nie ma personelu, żeby 'siedzieć na karku' każdego
    podejrzewanego o cokolwiek przez kogokolwiek.

    > Nie, nie bede nikogo przylapywac. Nie bede sie tlumaczyc dlaczego.Nie i

    Jasne. Tak najłatwiej. Oskarżenie rzucić, tupnąć nóżką... i podwinąć
    ogonek, jak trzeba by coś konkretnego i _legalnego_ zrobić. Za to o
    linczu myślisz...

    > juz.Od przylapywania nie jest policja? Czy jakis inny organ? Ja sie na tym
    > nie znam za dobrze, ale dlaczego narzucasz NA MNIE obowiazek przylapywania
    > kogokolwiek?

    Policjanci nie mają daru boga Heliosa - muszą mieć konkretne informacje
    i nie są w stanie być wszędzie.