    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: ryby
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 12 Aug 2022 12:52:35 +0200

    On Fri, 12 Aug 2022 10:56:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tak, czy siak przecież nie należy o to winić Prezydenta Miasta
    > Stołecznego. Do jego obowiązków należało powierzenie zaprojektowania
    > komuś, kto ma uprawnienia, a nie samodzielne wypracowanie rozwiązania.

    No ale moze on naciskal na ryzykowne rurociagi, zamiast zrobic dwie
    oczyszczalnie.

    Co prawda cos mi swita ze we Wroclawiu jest podobny kanał pod Odrą ...
    od 1901?

    https://www.kierunekwodkan.pl/artykul,67348,wstepne-
    przyczyny-powstania-awarii-ukladu-przesylajacego-sci
    eki-pod-wisla.html

    Komentarze sa ciekawe.

    A teraz nam pęknie pod rzeką Ślęża ?

    https://breslaudrainers.blogspot.com/2013/02/kolekto