  • Data: 2022-08-12 14:50:10
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Aug 2022 13:39:07 +0200, Olin wrote:

    > Było lepiej.
    >
    > Przykładowo, prezesem Orlenu w latach 2008-15 był Jacek Krawiec. Wcześniej
    > pełnił funkcje kierownicze i menedżerskie w wielu renomowanych firmach.

    Prywatnych czy panstwowych?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Krawiec
    "12 lutego 2019 został zatrzymany w związku z podejrzeniem
    dopuszczenia się przestępstwa niegospodarności w wielkich
    rozmiarach[9][10]. 4 września 2019 został zatrzymany ponownie przez
    CBA, Prokuratura Regionalna w Łodzi rozszerzyła podejrzanemu liczbę
    zarzutów[11].

    Zatrzymany przez CBA we wrześniu 2020, w związku ze sprawą przeciwko
    byłemu ministrowi Sławomirowi Nowakowi. Chodzi o podejrzenie wręczenia
    Sławomirowi Nowakowi łapówek na łączną kwotę kilkuset tysięcy złotych
    w zamian za pomoc w kwestiach związanych z objęciem przez Dariusza
    Krawca intratnych stanowisk[12]. "

    Wierzyc, nie wierzyc? :-)

    "Jest bratem Małgorzaty Bochenek, pracującej do lipca 2010 w
    Kancelarii Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego. "

    wszedzie te rodziny i znajomi :-)

    P.S. Orlen jaki mial wtedy zysk?
    No ale zysk Orlenu to moja strata :-(

    > Teraz mamy Daniela Obajtka, absolwenta zaocznych studiów Prywatnej Wyższej
    > Szkole Ochrony Środowiska w Radomiu na kierunku ochrona środowiska, który
    > rozpoczynał swą karierę biznesową od wałków z granulatem przeprowadzanych
    > wspólnie z gangsterami. Do całej dobrej zmiany pasuje jak ulał.

    Jakies tam ogolny poziom managerow poprzedniej ekipy niby lepszy,
    ale stanowisko wójta IMO - ekonomii tez uczy.

    Zreszta pare lat tam rzadzil ... widac dobry gospodarz.

    Lepiej podaj Mackiewicz-Sasiak - z pielegniarki do rady nadzorczej
    Energii.

    No ale jak pamietasz tasmy Newsweeka, to na Dolnym Sląsku polityczny
    handel stanowiskami SSP szedl w PO. Tylko moze ludzie troche wyzszy
    poziom mieli, przynajmniej formalnie.

    J.