  • Data: 2003-01-22 21:04:22
    Temat: Re: rozwód i adwokat z urzędu
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b0mvp5$7uf$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    | a to pytanie zbyt osobiste jak dla mnie:-)

    Pytam, bo "wygrac sprawe" rozwodowa nie jest latwo. Zreszta dla jednego
    wygrana bedzie cos, co dla innego bedzie porazka. W zaleznosci od punktu
    siedzenia:-)

    | u dobrego akwokata po przedstawieniu mu sprawy oraz dowodów ...

    Rozczaruje pewnie wielu, ale adwokat to nie wrozka, postepowania sadowe
    tez rzadzi sie swoimi prawami.
    Niestety trzeba tez wziac pod uwage czynnik ludzki. I mam tu na mysli nie
    tylko sluchanie stron i swiadkow, ale tez i sam "Wysoki Sad", ktory
    potrafi czasami strasznie spieprzyc sprawe (wybacz wulg.).
    Poza tym - z tego co wiem - to lepiej jest mniej klientowi obiecywac niz
    wiecej. Pozwoli to uniknac rozczarowania.

    | j.w

    jak wyzej:-)

    ->piotr