  • Data: 2007-04-06 19:30:13
    Temat: Re: reorganizacja, zmiana warunkow
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma większego znaczenia, co on przewiduje. Ważne jest to, co prawo
    > pracy przewiduje.

    a co przewiduje dla mnie oprocz 3 miesiecznego wypowiedzenia?

    > Widocznie księgowa jest kiepskiej jakości. Ale co ona w ogóle ma do tego?

    myslalem o kadrowej, wyszla ksiegowa

    > Jakiego aneksu?

    do umowy o prace na czas nieokreslony, bo tak to w praktyce wyglada, ze
    ludzie dostaja taki dokument na biurko, co sie pozniej z nim dzieje to juz
    osobna sprawa. czytalem, ze wypowiedzenie moze przybierac rozne formy w
    zaleznosci od "kadrowej".

    > Nie znam pojęcia "wypowiedzenie definitywne".

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wypowiedzenie+de
    finitywne&btnG=Szukaj+w+Google&lr=
    spotkalem sie z tym szukajac informacji o wypowiedzeniu zmieniajacym

    swieta prawda