  • Data: 2007-04-06 17:52:19
    Temat: Re: reorganizacja, zmiana warunkow
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ev60g1$s65$1@nemesis.news.tpi.pl gardziej <b...@b...pl>
    pisze:

    > pracodawca istnieje, tylko czlowiek sie zmienil. reorganizacja jest
    > pretekstem do poprzesuwania paru osob, zmniejszeniu pensji itp.
    W takim razie to wszystko realizuje się w drodze wypowiedzenia zmieniającego
    albo odpowiednich porozumień.

    > odprawy dobrowolnej napewno ten czlowiek nie przewiduje.
    Nie ma większego znaczenia, co on przewiduje. Ważne jest to, co prawo pracy
    przewiduje.

    > ha! i tu jak sobie sam nie poszukam, to nie bede mial. ksiegowa byla do
    > dzisiaj przekonana, ze zakres obowiazkow dostaja ludzie pozniej, wiec nie
    > nalezy do umowy i mozna go sobie zmieniac :).
    Widocznie księgowa jest kiepskiej jakości. Ale co ona w ogóle ma do tego?

    > kolezanka dzisiaj dostala aneks do podpisania, zalezy jej na robocie wiec
    > podpisala.
    Jej sprawa co podpisuje. Dorośli, dojrzali ludzie cenią swój podpis i na
    byle czym go nie składają.

    > czy jesli ja nie zgodze sie na warunki zaproponowanego
    > aneksu,
    Jakiego aneksu?

    > to bedzie tak jakbym dostal wypowiedzenie definitywne?
    Nie znam pojęcia "wypowiedzenie definitywne".

    > (kadrowa
    > uwaza, ze skoro nie podpisze to moja wina i jakbym ja skladal
    > wypowiedzenie :) ).
    Kadrowa jest kiepskiej jakości, tak samo jak księgowa.

    --
    Jotte