  • Data: 2002-06-17 21:20:06
    Temat: Re: radary policyjne
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czarny_kruk wrote:

    > IMHO nie jest mozliwe wyhamowac, poczekac az podejdzie niebieski, wysiasc i
    > po chwili zobaczyc na odczyt radaru w ciagu 15 sekund, tym bardziej 7-10 :>
    > srednio 30-40sekund, jesli policjant nie jest ociezaly ;)

    nie wiem, gdy mnie zatrzymuja to zawsze wysiadam i podchodze do
    samochodu
    jest to grzeczniej niz czekac w srodku na siedzaco gdy ktos inny pracuje
    i musi stac,
    a poza tym sam moge zobaczyc odczyt radaru

    Jezeli masz takie doswiadczenie ze to az 30-40 sekund, to faktycznie
    jest to powazny temat, zeby dodac do radaru oprocz stopera zegar
    satelitarny + wydruk.
    DjB mowi ze ma radar, to pewnie cos doradzi w tym temacie.

    Jacek