  • Data: 2002-06-18 09:44:06
    Temat: Re: radary policyjne
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaszyn wrote:

    > Jacek napisał(a) w wiadomości:
    > <5...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>...

    > :>

    > I dostaniesz kiedyś za swą grzeczność opierdziel, a jak policjanci będą w
    > trakcie jakiejś akcji, możesz wylądować na glebie i być zrewidowany.
    > Przepisy wyraźnie mówią, że nie wolno wysiadać z samochodu w trakcie
    > kontroli drogowej, chyba, że policjant kontrolujący samochód wyda tobie
    > takie polecenie.

    jak dotychczas nikt nie wyrazil sprzeciwu
    to jak w koncu mam poznac odczyt radaru, gdy nie wysiade ?
    Poza tym z psychologii wynika ze zasada rownosci stron zostaje zachowana
    wtedy, gdy obie albo stoja, albo siedza.
    Przewage uzyskuje stojacy nad siedzacym, siedzacy na postumencie, nad
    siedzacym nizej.

    Na tej zasadzie opiera sie system szkolnictwa, ze stojacy nauczyciel
    uzyskuje przewage nad uczniami i dlatego w dawniejszych szkolach
    nauczyciel siedzial za biurkiem na podwyzszeniu.

    Dlatego w kontakcie : stojacy , siedzacy, to stojacy uzyskuje
    chocby z tego powodu, ze latwiej artykulowac mu glos gdy przepona jest
    swobodna, a nie scisnieta.

    Na tej zasadzie opiera sie szkola psychoterapii polegajaca na tym ze
    pacjent kladl sie na lezance, a terapeuta stal lub siedzial
    i mial przewage wysokosci jak i glosu.
    W swiecie zwierzat poddanstwo wykazywane jest przed opuszczenie glowy,
    czyli obnizenie ciala, ten ktory dominuje, trzyma glowe prosto i wysoko
    i komunikuje sie prezentujac swoja przewage.
    Te zasady nie zmienily sie od wiekow i znajac je, podejmuje dzialania na
    rzecz zrownowazenia stron.
    Policja zawsze odnosi sie z respektem i uprzejmoscia.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@