    From: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Date: Thu, 22 Apr 2010 21:25:23 +0200

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Bo nie każdy ma w tym samym banku.

    Przelewy międzybankowe też działają.

    > Bo przelewanie zwykłe jest o wiele bardziej czasochłonne.

    Znaczy jeden przelew klienta jest mniej czasochłonny od dwóch ?

    > Bo jeśli wprowadzą masową możliwość przelewu (a mam nadzieję, że
    > wprowadzą), to w ogóle jak człowiek obskoczę całe zakupu jedną płatnością.

    A jak nigdy nie wprowadzą ?

    > Z tego, że nie chciało mi się bawić w przelewy, następnego dnia
    > zapominałem o sprawie, przypominało mi się po czasie. Zakupy robię
    > głównie przed snem, więc realność ,,nie chce mi się już dzisiaj bawić
    > się w przelewy'' była spora. A do tego dochodzili sprzedawcy utajniający
    > numer konta. Trzeba było do nich pisać, prosić o konto...

    Nie spotkałem. Jakoś dziwnie z tego korzystasz.

    > Ale nie jesteś jedynym sprzedawcą. Są tacy, co pracują w sobotę. A i ty,
    > w poniedziałek rano możesz już pakować.

    Marginalne. Większość opóźnień wynika z tego, że jest łikend albo
    popołudnie.

    > Nie. Bo sesja wyjdzie dopiero w poniedziałek rano.

    Nie będzie żadnej sesji, bo jak pisałem, mamy konta w tym samym banku.

    > Ja marudzę? Ja chwalę PzA i tylko narzekam na brak możliwości łączenia
    > całości w jedną płatność.

    Masz swoje konto. To takie PzA tylko niezależne od allegro.

    > No i? To gorsza kategoria? Masz PRLowskie myślenie, że SKLEP to Stój
    > Kliencie Lub Ewentualnie Poproś. Skoro ja jestem zadowolony, to Ty
    > zyskujesz. Skoro ja płacę szybciej, to Ty szybciej kasę dostajesz.

    Jak mogę dostać szybciej jeśli najpierw musi iść do pośrednika a dopiero
    potem do mnie ?