  • Data: 2010-04-24 09:17:50
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-23 11:08, cyklista pisze:
    > Tu nie chodzi o parę groszy, to jest około 10% ceny towaru (nie pytaj
    > dlaczego,

    Dlaczego mam nie pytać dlaczego?

    > ale tyle mniej więcej płace prowizji allegro w porównaniu do
    > sprzedaży), więc ja mogę o 10% ci taniej sprzedać na Świstaku,

    Tylko bez zarabiania to niewiele można. Nie wiem z czego żyje świstak,
    może z reklam, ale nie wiem czy na skalę Allegro byłoby to możliwe.

    > To mnie bardzo dziwi, bo można automatycznie przenosić aukcje z allegro
    > do świstaka, więc jego obsługa nie zajmuje wiele czasu

    Ale jednak zajmuje. A przecie czas kosztuje również. Przy dużym handlu
    takie przenoszenie to zabawa, a się nie zwróci, bo i jak, skoro na
    świstaku mało kto bywa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek