  • Data: 2010-04-23 09:08:32
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Te parę groszy to nie jest dla mnie priorytet. Wyrosłem już z gimnazjum
    > lata temu.

    Tu nie chodzi o parę groszy, to jest około 10% ceny towaru (nie pytaj
    dlaczego, ale tyle mniej więcej płace prowizji allegro w porównaniu do
    sprzedaży), więc ja mogę o 10% ci taniej sprzedać na Świstaku, dla jakis
    tanich rzeczy po kilka złotych to rzeczywiście nie jest szalony zysk,
    ale jak już kupujemy więcej za setki złotych to i zysk jest realny.

    > No w porównaniu z Allegro znikoma garstka. Chyba niewielu znajdziesz tam
    > handlowców wyłącznie świstakowych.

    To mnie bardzo dziwi, bo można automatycznie przenosić aukcje z allegro
    do świstaka, więc jego obsługa nie zajmuje wiele czasu

    > Pod względem używania Świstak to porażka. Próbowałem kiedyś, ale
    > strasznie odtrącał. No i słabiutka oferta stoisk też nie zachęca.

    z tym się zgodzę, jeszcze dużo musi poprawić