  • Data: 2019-06-26 07:49:26
    Temat: Re: przeszukanie w kurii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jun 2019 00:14:05 +0200, Animka napisał(a):
    > Skoro wiedzą, że będzie przeszukanie to to co wywołuje teraz strach jest
    > juz spalone, zniszczone.
    >
    > Czytałeś kiedyś o wybuchu wieżowca, w którym były przechowywane
    > dokumenty Bolka? Dla nich nie liczyło się to, że zginą ludzie, a inni

    Ale po tej linii idac, to ponoc nie mialo byc zadnego wybuchu.
    Tylko ewakuacja mieszkancow. A potem naprawa, w czasie ktorej akta by
    zniknely ...

    Prokuratura oskarza mieszkanca
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybuch_gazu_w_Gda%C5%8
    4sku_(1995)

    > nie będą mieli swojego dobytku i nie będą mieli gdzie mieszkać.

    Cos mi chodzi po glowie, ze im obiecano odbudowe.
    Oleksy obiecal ? Byl wtedy premierem.
    Cimoszewicz by powiedzial "bylo sie ubezpieczyc".

    Ale moze jak to polityk - jak mowi ze da, to mowi.

    A moze to Wałesa obiecywał

    Poza tym w duzych miastach to mniejszy problem - znajda sie mieszkania
    komunalne, a to byl łakomy kąsek.

    No i jeszcze mogly to byc mieszkania spoldzielcze-lokatorskie, a wtedy
    to byl problem spoldzielni :-)

    J.