  • Data: 2019-06-27 05:48:38
    Temat: Re: przeszukanie w kurii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jun 2019 01:04:12 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie wiem czy o o ten budynek z wykradzionymi przez Wałęśę dokumentami.
    > Nic nie mówią tutaj.
    > Tu drugi filmik dot. chyba tego budynku. Też o "papierach" nic nie mówią.
    > https://www.youtube.com/watch?v=j3h-L7me_vk

    Bo pomysl "teczki Wałesy" pojawił sie wiele lat pozniej.
    Wczesniej nikt o tym nie wspominal.

    I ciekawe - ktos skojarzyl jednego sbeka i wymyslil spiskowa teorie,
    czy pojawily sie jakies przecieki z UOP ...

    A tak swoja droga - zakladajac, ze prokurator dobrze ustalil, ze
    powodem bylo odkrecenie dwoch zatyczek ... to gdzie jakies dowody,
    ze zrobil to Sz. ?
    Bo byl ubrany ? Bo sasiadka widziala plomienie gdzies tam?

    J.