  • 1. Data: 2019-06-25 19:18:32
    Temat: przeszukanie w kurii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/abp-gąde
    cki-nie-wydał-prokuraturze-dokumentów-jest-wniosek-o
    -przeszukanie-kurii-przez-policję/ar-AADoy2y

    "Arcybiskup Stanisław Gądecki nie dotrzymał terminu, w którym miał
    przekazać prokuraturze dokumenty dotyczące księdza, który jest
    podejrzewany o pedofilię - informuje TVN24.
    Teraz pełnomocnik mężczyzny, który oskarżył duchownego o molestowanie,
    domaga się przeszukania kurii przez policję."

    Oj bedzie sie działo ... czy nie bedzie, bo wniosek ktos odrzuci ?

    A swoja droga - kuria papierow ma pewnie sporo - przeszukanie
    policyjne ma sens ?
    Czy tak jak u innych - zgarna wszystko, a potem beda 10 lat "szukac" ?

    No ale zeby tak abp "zgarnac wszystko" ?
    Predzej przyjdzie grzeczny policjant, zasalutuje, poprosi o teczke
    ksiedza i zasalutuje ponownie :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-06-25 19:46:53
    Temat: Re: przeszukanie w kurii
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 19:18, J.F. pisze:

    > A swoja droga - kuria papierow ma pewnie sporo - przeszukanie policyjne
    > ma sens ?
    > Czy tak jak u innych - zgarna wszystko, a potem beda 10 lat "szukac" ?

    A i to może się okazać, że tych dokumentów już tam nie ma.

    > No ale zeby tak abp "zgarnac wszystko" ?
    > Predzej przyjdzie grzeczny policjant, zasalutuje, poprosi o teczke
    > ksiedza i zasalutuje ponownie :-)

    Bo tak to powinno wyglądać,m jesli dostanie to, co chce.

  • 3. Data: 2019-06-25 19:50:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 19:18, J.F. pisze:
    > Teraz pełnomocnik mężczyzny, który oskarżył duchownego o molestowanie,
    > domaga się przeszukania kurii przez policję.

    co to za sprawa ? znowu z archiwum X sprzed dziesiątek lat ?

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-06-25 19:58:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 19:50, u2 pisze:

    > co to za sprawa ? znowu z archiwum X sprzed dziesiątek lat ?

    ano, rychło w czas :

    "Później, na prośbę duchownego, milczał przez wiele lat. Zgłosił się do
    poznańskiej kurii w 2015 roku, chcąc ukarania swojego oprawcy.

    Gdy miałem 11 lat, zostałem ministrantem. Jak miałem 14 lat, w
    naszej parafii pojawił się nowy ksiądz. Wszyscy chłopcy chcieli go
    poznać, a co najmniej zobaczyć. Szybko zaczęło się podszczypywanie,
    obmacywanie i łapanie za genitalia. Ksiądz K. po mistrzowsku
    wykorzystywał momenty, gdy przebieraliśmy się w alby. Podchodził do mnie
    i tak się sprytnie zasłaniał sutanną, że inni ministranci niczego nie
    widzieli.

    Zabierał mnie też do swojego mieszkania na plebanii i tam podawał
    alkohol. Był tak cwany, że mi kazał pić wódkę, a sam pił słabe wino. A
    potem mnie gwałcił"

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-06-25 19:59:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >co to za sprawa ? znowu z archiwum X sprzed dziesiątek lat ?

    Jak rozumiem - sprawa niby stara, ale toczy sie teraz.

    J.

  • 6. Data: 2019-06-25 20:06:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 19:59, J.F. pisze:

    > Jak rozumiem - sprawa niby stara, ale toczy sie teraz.

    rychło w czas

    https://gloswielkopolski.pl/chodziez-ksiadz-molestow
    al-kosciol-juz-go-ukaral-ale-nie-chce-dac-prokuratur
    ze-dowodow-na-molestowanie-pedofilia-w-kosciele/ar/1
    3901784

    Łukasz Cieśla 11 marca Zaktualizowano 11 marca, 18:28

    [...]

    Ksiądz Krzysztof wielokrotnie miał wykorzystać seksualnie Szymona,
    ministranta z Chodzieży. Kościół wydalił go już ze stanu kapłańskiego.
    Jednocześnie poznańska kuria nie chce udostępnić prokuraturze dowodów z
    postępowania kanonicznego. Kuria zasłania się... tajemnicą zawodową oraz
    zwierzchnością Watykanu. - To brednie i wymysły mające utrzymać w
    tajemnicy sprawy księży-pedofilów oraz strategie ich tuszowania - uważa
    adw. Artur Nowak, pełnomocnik pokrzywdzonego ministranta.

    [...]

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-06-25 20:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >i wymysły mające utrzymać w tajemnicy sprawy księży-pedofilów oraz
    >strategie ich tuszowania - uważa adw. Artur Nowak, pełnomocnik

    Molestowanie moze i dawno temu, ale sprawa przeszukania teraz.

    I istotnie "rychło w czas" - po filmie, przed wyborami ... bardzo
    dobry czas :-)

    Ciekawe czy prorok juz konkordat studiuje - bo tam sie moze znalezc
    wybawienie :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-06-25 20:30:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 20:17, J.F. pisze:
    > Molestowanie moze i  dawno temu, ale sprawa przeszukania teraz.

    ale ale prorocy chcą wglądu w akta sprawy, w której nie są stroną,
    stronami był wydalony ksiądz, oraz jego zwierzchnicy

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-06-25 22:32:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 20:30, u2 pisze:

    > ale ale prorocy chcą wglądu w akta sprawy, w której nie są stroną,
    > stronami był wydalony ksiądz, oraz jego zwierzchnicy

    Uważasz, że zawartość tych akt nie ma znaczenia w prowadzonym obecnie
    postępowaniu? Przejrzałem Konkordat i nie widzę tam nic, co by wyłączało
    możliwość skorzystania z tych dokumentów. Jeśli nawet nie będą wprost
    dowodem, to przecież mogą wskazać kierunki prowadzenia postępowania,
    świadków.

  • 10. Data: 2019-06-25 22:44:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > możliwość skorzystania z tych dokumentów. Jeśli nawet nie będą wprost
    > dowodem, to przecież mogą wskazać kierunki prowadzenia postępowania,

    wy żydo-ubecy to zaciekli antykatolicy:))))))))))))))))

    --
    I love love