    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekroczenie uprawnien
    Date: Thu, 01 Nov 2007 21:03:33 +0100

    Qbek napisał(a):
    > fakt- to, co zasz o lub zachodzi w rzeczywisto ci.
    > wiadoma zmiana obrazu rzeczywisto ci, czyli wytworzenie fikcji ma by
    > przekroczeniem uprawnie .
    > Je li kto by posiada uprawnienie tworzenia rzeczywisto ci, to
    > przekroczy by te uprawnienie gdyby, wytworzy rzeczywisto , nie
    > maj c przes anek do jej tworzenia. A je li kto by wytworzy fikcje
    > zamiast rzeczywisto ci, pomimo uprawnienia tworzenia rzeczywisto ci,
    > to czy ten kto posiada uprawnienia do tworzenia fikcji?
    > Moim zdaniem, gdy brak jest uprawnie (np. do tworzenia fikcji) to nie
    > mo na mówi o tym, ze je si przekroczy o.

    prosze o opinie kogos zorientowanego w temacie i z poprawnym kodowaniem :)

    Wiesz gdybym podal jaskrawy przykladzik, Moja znajoma dokonuje oszustwa
    na duza skale, ja to traktuje jako prokurator jako wykroczenie mimo iz
    wiem ze wykroczeniem byc to nie moglo. Moge zmieniac jako prokruator
    kwalifikacje prawna tyle ze tutaj przekrecam swiadomie rzeczywistosc.
    I pytanie czy popelniam przestepstwo. I jakie. Niedopelnienie obowiazku
    czy przekroczenie uprawnien? Czy inne.

    P.
    ps
    czas rozliczyc zioberko z Włodowa