  • 1. Data: 2007-11-01 09:00:21
    Temat: przekroczenie uprawnien
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy przekroczeniem uprawnien jest tylko wyjscie poza zakres dozwolonych
    ustawa zachowan czy rownierz zachowania ktore mieszcza sie jej w
    zakresie ale ktore zostaly podjete na podstawie swiadomego przekrecenia
    faktow. (np usilowanie zmiany kwalifikacji prawnej czynu ktory nie mogl
    byc -z mocy prawa - tym czynem na ktory zamierza sie go przerobic) ?

    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 2. Data: 2007-11-01 19:34:13
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    fakt- to, co zasz o lub zachodzi w rzeczywisto ci.
    wiadoma zmiana obrazu rzeczywisto ci, czyli wytworzenie fikcji ma by
    przekroczeniem uprawnie .
    Je li kto by posiada uprawnienie tworzenia rzeczywisto ci, to
    przekroczy by te uprawnienie gdyby, wytworzy rzeczywisto , nie
    maj c przes anek do jej tworzenia. A je li kto by wytworzy fikcje
    zamiast rzeczywisto ci, pomimo uprawnienia tworzenia rzeczywisto ci,
    to czy ten kto posiada uprawnienia do tworzenia fikcji?
    Moim zdaniem, gdy brak jest uprawnie (np. do tworzenia fikcji) to nie
    mo na mówi o tym, ze je si przekroczy o.

  • 3. Data: 2007-11-01 20:03:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Qbek napisał(a):
> [...]
    > Moim zdaniem, gdy brak jest uprawnie (np. do tworzenia fikcji) to nie
    > mo na mówi o tym, ze je si przekroczy o.

    prosze o opinie kogos zorientowanego w temacie i z poprawnym kodowaniem :)

    Wiesz gdybym podal jaskrawy przykladzik, Moja znajoma dokonuje oszustwa
    na duza skale, ja to traktuje jako prokurator jako wykroczenie mimo iz
    wiem ze wykroczeniem byc to nie moglo. Moge zmieniac jako prokruator
    kwalifikacje prawna tyle ze tutaj przekrecam swiadomie rzeczywistosc.
    I pytanie czy popelniam przestepstwo. I jakie. Niedopelnienie obowiazku
    czy przekroczenie uprawnien? Czy inne.

    P.
    ps
    czas rozliczyc zioberko z Włodowa

  • 4. Data: 2007-11-01 22:33:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fgc4io$2b$1@inews.gazeta.pl...

    Urzędnik może dopuścić się czynu z art. 231 tylko z winy umyślnej. W
    przeciwnym wypadku grozi mu jedynie odpowiedzialność dyscyplinarna. A zatem
    błędna kwalifikacja czynu będzie przestępstwem o tyle, o ile zdołasz
    dowieść, że urzędnik działał świadomie i celowo.

  • 5. Data: 2007-11-01 23:32:09
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    USTAWA z dnia 20 czerwca 1985 r.o prokuraturze;
    Art. 2. Zadaniem prokuratury jest strze enie praworz dno ci oraz
    czuwanie nad ciganiem przest pstw.
    Art. 7. Prokurator jest obowi zany do podejmowania dzia a
    okre lonych w ustawach, kieruj c si zasad bezstronno ci i równego
    traktowania wszystkich obywateli.
    kpk
    Art. 92. Podstaw orzeczenia mo e stanowi tylko ca okszta t
    okoliczno ci ujawnionych w post powaniu, maj cych znaczenie dla
    rozstrzygni cia.

    POST POWANIE PRZYGOTOWAWCZE
    Rozdzia 33
    Przepisy ogólne
    Art. 297. § 1. Celem post powania przygotowawczego jest:
    1) ustalenie, czy zosta pope niony czyn zabroniony i czy stanowi
    on przest pstwo,
    2) wykrycie i w razie potrzeby uj cie sprawcy,
    3) zebranie danych stosownie do art. 213 i 214,
    4) (188) wszechstronne wyja nienie okoliczno ci sprawy, w tym
    ustalenie osób pokrzywdzonych i rozmiarów szkody,
    5) (189) zebranie, zabezpieczenie i utrwalenie dowodów dla s du
    tak, aby rozstrzygni cie sprawy nast pi o na pierwszej rozprawie
    g ównej.
    § 2. W post powaniu przygotowawczym nale y d y tak e do wyja nienia
    okoliczno ci, które sprzyja y pope nieniu czynu.

    moim zdaniem w/w przypadku niedopelnienie obowiazku.

  • 6. Data: 2007-11-02 09:52:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > zatem błędna kwalifikacja czynu będzie przestępstwem o tyle, o ile
    > zdołasz dowieść, że urzędnik działał świadomie i celowo.

    mozna to udowodnic w przypadku podzegania do niedopelnienia obowiazku
    prokuratora przez Ziobre (odnosnie wlodawy i rzekomej obrony koneicznej,
    ZADEN podrecznik nie potwierdzi tego co mowil ziobro, a po z atym byl
    otoczony prawnikami).
    I podobnie z zalegalizowaniem podsluchu ws Kaczmarka. Gdyby to godzilo
    wniebezpieczenstwo Panstwa to od samego poczatku sprawa Leppera by sie
    zajmowalo ABW a nie CBA, sprawe przejela ABW kiedy zaczelo dotyczyc to
    druggiego ministra i trzeba bylo go zatrzymac (majac do dyspozycji
    material z podsluchu ktory TYLKO abw mogla by wykorzystac do postawienia
    zarzutu).

  • 7. Data: 2007-11-02 22:06:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fgervm$pim$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > druggiego ministra i trzeba bylo go zatrzymac (majac do dyspozycji
    > material z podsluchu ktory TYLKO abw mogla by wykorzystac do postawienia

    W opisanych przez Ciebie sprawach udowodnienie umyślności działania
    komukolwiek będzie trudne. Najprędzej uda się dowieść - o ile to, co piszą
    media jest prawdą - że przekroczył swoje uprawnienia wydając jakiekolwiek
    polecenia. Bo prokuratorzy są poniekąd samodzielni. Tę zasadę naruszono
    dość wyraźnie za czasów rządów Ziobry z tego co się orientuję. Znam kilku
    prokuratorów, którzy odeszli z urzędów nie godząc się na takie praktyki.
    Cenię ich o wiele bardziej, niż tych, którzy teraz nagle się obudzili.

  • 8. Data: 2007-11-02 22:18:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > orientuję. Znam kilku prokuratorów, którzy odeszli z urzędów nie godząc
    > się na takie praktyki. Cenię ich o wiele bardziej, niż tych, którzy

    no ten prokurator z wlodawy olal ziobre i oskarzyl te osoby o zabojstwo
    (brawa dla niego), ale sam fakt podzegania do zmiany kwalifikacji mial
    miesce i zioro sie tym chwalil, pisaly o tym media i to zalcze do
    zawiadomienia, <za cholere nie wykaze ze gdzies wyczytal iz takie
    zahcowanie miesci sie w granicach przekroczenia obrony> to co zrobil
    jest szlaenie szkowdliwe bo wywoluje u ludzi o dosc niskeij ilosci
    zwojow mozgowych ze lincz dokonany na czlowieku
    ktorego zachowanie nam nei odpowwiada moze byc traktowane jako obrona
    konieczna.

    Co do abw, mysle ze tutaj wystarczy sie kierowac logicznym mysleniem, ja
    ze swojej strony zloze zawiadomenie a co bedzie dalej zobaczymy ...
    Jak by co napisze na grupie..

  • 9. Data: 2007-11-02 23:30:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fgg7mm$7mg$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > mozgowych ze lincz dokonany na czlowieku
    > ktorego zachowanie nam nei odpowwiada moze byc traktowane jako obrona

    A znasz szczegóły tego zajścia? Bo one nie był takie klarowne, z etgo co
    się orientuję, a sam lincz akurat był na pograniczu obrony koniecznej.
    Tyle, że oczywiście przegięto tam. Przy czym przyczyn byłbym skory
    upatrywać w niedowładzie pewnych rpocedur, które nie dały mechanizmów
    pozwalajacych na izolację od normalnych obywateli jednostki niebezpiecznej
    ewidentnie dla otoczenia.

    > Co do abw, mysle ze tutaj wystarczy sie kierowac logicznym mysleniem, ja
    > ze swojej strony zloze zawiadomenie a co bedzie dalej zobaczymy ...

    Pewnie nic. Odmowę wsczęcia postępowania dostaniesz.

    > Jak by co napisze na grupie.

    czekam z niecierpliwością. :-)

  • 10. Data: 2007-11-02 23:42:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > A znasz szczegóły tego zajścia? Bo one nie był takie klarowne, z etgo co
    > się orientuję, a sam lincz akurat był na pograniczu obrony koniecznej.

    wedle mojej wiedzy po calym zajsciu sie zebrano , siedli do samochodu i
    szukali mezczyzny, znalezli i .....

    jezlei tak to wygladalo to bylo to zbabojstwo .. jezelitakie fakty byly
    znznae prokuraturze to nie ziobro nie ma szans ... ja znam takie fakty
    jezeli sie myle to sie myle co do zarzutu jezeli tak to wygladalo to
    prawda jest po mojej stronie.. to zbada prokuratura

> [...]
    > pozwalajacych na izolację od normalnych obywateli jednostki
    > niebezpiecznej ewidentnie dla otoczenia.

    mogli obezwladnietego (obitego) przekezaca policjim twoerdza ze go tam
    zostawili i go wtedy dobito ...
    ja jestem w stanie zrozumeic ich dzialania , przynajmniej tych ososb
    emocjonaleni zwiazanych z ofiara typa ale nei wszystkich i nie tego co
    ten nieuk z tego publicznie uczynil ..

    > Pewnie nic. Odmowę wsczęcia postępowania dostaniesz.

    no nie wiem .. troche to dziwne ze w momencie gdy dotyczy minstra A nie
    jest to niebezpieczne dla panstwa a gdy zmiaszany jest minister B
    (zamieszany, nie glowny sprawca) nagle zaczyna to godzic w
    niebezpieczenstwo panstwa, i dziwnym zbiegem okolicznosci tylko w takim
    przypadku moga zostac uzyte dowody przeciw niemu gdy to odslania
    nieprzychylne kulisy rzdazenia sitwy ...

    > czekam z niecierpliwością. :-)

    na pewno opisze :) teraz przynajmniej sie nie boje ze o 6 rano wpadna
    "policja otwierac!" :)