  • Data: 2007-11-02 23:42:28
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fgg7mm$7mg$1@inews.gazeta.pl...

    > A znasz szczegóły tego zajścia? Bo one nie był takie klarowne, z etgo co
    > się orientuję, a sam lincz akurat był na pograniczu obrony koniecznej.

    wedle mojej wiedzy po calym zajsciu sie zebrano , siedli do samochodu i
    szukali mezczyzny, znalezli i .....

    jezlei tak to wygladalo to bylo to zbabojstwo .. jezelitakie fakty byly
    znznae prokuraturze to nie ziobro nie ma szans ... ja znam takie fakty
    jezeli sie myle to sie myle co do zarzutu jezeli tak to wygladalo to
    prawda jest po mojej stronie.. to zbada prokuratura

    > Tyle, że oczywiście przegięto tam. Przy czym przyczyn byłbym skory
    > upatrywać w niedowładzie pewnych rpocedur, które nie dały mechanizmów
    > pozwalajacych na izolację od normalnych obywateli jednostki
    > niebezpiecznej ewidentnie dla otoczenia.

    mogli obezwladnietego (obitego) przekezaca policjim twoerdza ze go tam
    zostawili i go wtedy dobito ...
    ja jestem w stanie zrozumeic ich dzialania , przynajmniej tych ososb
    emocjonaleni zwiazanych z ofiara typa ale nei wszystkich i nie tego co
    ten nieuk z tego publicznie uczynil ..

    > Pewnie nic. Odmowę wsczęcia postępowania dostaniesz.

    no nie wiem .. troche to dziwne ze w momencie gdy dotyczy minstra A nie
    jest to niebezpieczne dla panstwa a gdy zmiaszany jest minister B
    (zamieszany, nie glowny sprawca) nagle zaczyna to godzic w
    niebezpieczenstwo panstwa, i dziwnym zbiegem okolicznosci tylko w takim
    przypadku moga zostac uzyte dowody przeciw niemu gdy to odslania
    nieprzychylne kulisy rzdazenia sitwy ...

    > czekam z niecierpliwością. :-)

    na pewno opisze :) teraz przynajmniej sie nie boje ze o 6 rano wpadna
    "policja otwierac!" :)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...