  • Data: 2007-11-02 22:18:10
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W opisanych przez Ciebie sprawach udowodnienie umyślności działania
    > komukolwiek będzie trudne. Najprędzej uda się dowieść - o ile to, co
    > piszą media jest prawdą - że przekroczył swoje uprawnienia wydając
    > jakiekolwiek polecenia. Bo prokuratorzy są poniekąd samodzielni. Tę
    > zasadę naruszono dość wyraźnie za czasów rządów Ziobry z tego co się
    > orientuję. Znam kilku prokuratorów, którzy odeszli z urzędów nie godząc
    > się na takie praktyki. Cenię ich o wiele bardziej, niż tych, którzy
    > teraz nagle się obudzili.

    no ten prokurator z wlodawy olal ziobre i oskarzyl te osoby o zabojstwo
    (brawa dla niego), ale sam fakt podzegania do zmiany kwalifikacji mial
    miesce i zioro sie tym chwalil, pisaly o tym media i to zalcze do
    zawiadomienia, <za cholere nie wykaze ze gdzies wyczytal iz takie
    zahcowanie miesci sie w granicach przekroczenia obrony> to co zrobil
    jest szlaenie szkowdliwe bo wywoluje u ludzi o dosc niskeij ilosci
    zwojow mozgowych ze lincz dokonany na czlowieku
    ktorego zachowanie nam nei odpowwiada moze byc traktowane jako obrona
    konieczna.

    Co do abw, mysle ze tutaj wystarczy sie kierowac logicznym mysleniem, ja
    ze swojej strony zloze zawiadomenie a co bedzie dalej zobaczymy ...
    Jak by co napisze na grupie..

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...