    From: Michal Kosek <m...@n...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejechanie psa
    Date: Thu, 24 Jul 2003 18:17:11 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Pytanie: tobie chodzi o dojście do tego, jaka jest sytuacja prawna tego
    > zdarzenia, czy chcesz za wszelką cenę dokopać komuś, kto był winny śmierci
    > twojego ukochanego pieska?

    Dlaczego ewentualne zwrócenie policji uwagę na ewentualne wykroczenie
    popełnione przez kogokolwiek uważasz za "dokopanie"? Jakbym chciał
    zrobić tej osobie coś niezgodnie z prawem, to rzeczywiście miałbyś
    prawo do takiej oceny.

    > A jeśli to pierwsze to odpowiadam: w tej sytuacji nie poniósłby za jazdę bez
    > tablicy rejestracyjnej żadnej kary, bo nie pozbył się tej tablicy świadomie
    > ani tym bardziej celowo.

    Miał świadomość, że *coś* się stało w tym miejscu, gdyż wiedział gdzie
    wrócić.
    Faktycznie, *mógł* nie mieć świadomości, że odpadła mu tablica.
    Ale gdzie w tym co mówiłem, jest cokolwiek, co by wskazywało, że
    nie miał tej świadomości? Bo piszesz to jako pewnik.

    m.