  • Data: 2003-07-24 18:29:35
    Temat: Re: przejechanie psa
    Od: Michal Kosek <m...@n...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > To w końcu oddalił się z miejsca zdarzenia, czy nie - zdecyduj się. Bo coś
    > się plączesz w zeznaniach ;-P

    Pisałem przecież jak było. Nie zatrzymał się, a po jakimś czasie (nie
    wiem jakim, rzędu godziny lub więcej) ktoś poszedł do domu, pod którym
    to wszystko miało miejsce, chcąc odzyskać tablicę rejestracyjną (której
    w tym domu nie było). Nawiasem mówiąc, nie jestem nawet pewny czy
    to była ta osoba, czy ktoś zupełnie inny.

    Analogicznie, jak ktoś spowoduje wypadek, a wróci na jego miejsce
    jakiś czas później, jak już wszyscy się rozejdą, to też chyba można
    napisać, że "oddalił się z miejsca zdarzenia". Dobrze myślę?

    Więc ponawiam pytanie: czy to, że kierowca samochodu opuścił miejsce
    opisywanego przeze mnie zdarzenia, będąc *świadomy* co się stało, jest
    karalne?

    m.