  • Data: 2003-07-25 02:42:59
    Temat: Re: przejechanie psa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bfp63g$f4n$1@druid.ceti.pl>, Michal Kosek wrote:

    > Ech, no przecież piszę, że to był ogród przy własnym domu, z którego
    > uciekły. Wiem, zaraz ktoś powie, że to nauczka, żeby nie budować domów
    > w niewielkiej odległości od szos. Litości...

    Szczerze? To Twoje i wyłącznie Twoje zaniedbanie. Przez Twoja i nikogo
    innego lekkomyślność zginał Twój pies a Ty zachowujesz się tak jakbyś
    swoją ewidentną winę próbował zepchnąć na kogos innego. Sam mam psa i
    lubię psy i żal mi zwierzaka ale fakty są jakie są.
    Facet się nie zatrzymał - moralnie faktycznie takie sobie. Kto wie czy się
    zwyczajnie nie obawiał że trafi na kogoś takiego jak Ty ale z nieco
    bardziej bojowym charakterze.

    --
    Marcin