  • Data: 2007-03-16 08:12:39
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chełm OXY" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    news:etd7hr$btq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam Forumowiczów.
    >

    > Proszę nie dociekać o powody, w skrócie poprostu powiem że dałem się
    > złapać
    > starej pannie (29 lat) tylko po to żeby mogła mieć dziecko ze związku.
    > Wiem że to ostre sformułowanie ale tak niestety jest nad czym i ja
    > boleję:(((
    Stara panna w wieku 29 lat? ? Obecnie średni wiek zawierania małżeństawa w
    Polsce dla kobiet to 25-26 lat (to mediana). Nie przesadzaj, 100 lat temu
    byłaby pewnie starą panną.ale TERAZ?, nawet na pierwsze dziecko miałaby dużo
    czasu.
    Ale jednego NIE MOGĘ zupełnie zrozumieć. Oczywiście tak zwane łapanie na
    dziecko istnieje (jeśli facet nie słyszał o antykoncepcji) ale..... łapać na
    dziecko faceta który zarabia 600zł???
    Przecież to jeszcze jego trzeba utrzymac.... mieszkanie i opłaty to co
    najmniej 600 zł. Za takiego to można wyjść tylko z szalonej miłości
    Może opuściłeś jedno zero w zarobkach?
    Podobno długość mierzy się grubością(portfela) i dlatego niektórzy są
    narażeni na niebezpieczeństwo łapania na dziecko.... ze przypomnę
    niektórych członków Samoobrony, ale oni to pewnie te 600 mnoża x 100