  • Data: 2007-03-16 07:55:26
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chełm OXY" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    news:etd7hr$btq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >To mam fotelik kupić tylko po to aby ona mogła z
    > synem jeździć wszędzie tylko nie do mnie????

    Fotelik masz kupic aby twoje dziecko bezpiecznie podrozowalo. Gdziekolwiek.

    > Jesli dla 8 miesiecznego malucha 250 zł to jałmużna to ile będę musiał
    > płacić jak będzie miał 8 lat lub 18 ????

    Wiecej. Rzeczpospolita obliczyla kiedys ze wychowanie dziecka od zera do
    studiow kosztyuje jakies 500tys. 250zl na dzieciaka wydaje ci sie duzo?
    Pampersy, soczki, deserki, szczepienia dodatkowe [platne a jakze], jesli nie
    karmi piersia to mleko modyfikowane. Ciuchy bo malenstwo rosnie [ja
    wymienialam cala garderobe dzieciaka co 2mce - za kazdym razem to bylo ok
    300zl a kupowalam 3 lata temu i to po max 3 rzeczy - 3 body, 3 koszulki, 3
    spioszki etc]- glupie buciki Bartki to koszt 130zl. Zabawki. Powiem ci ze ja
    po pierwszym roku zycia dziecka [+okres ciazy - wiec wyprawka ciazowa]
    obliczylam ze kosztowal mnie 14 tys. A nie jestem fanatyczka marek wiec moje
    dziecko mialo wiekszosc rzeczy "no name". Jedyne na co postawilam firmowe ze
    wzgledu na dobro dziecka to wlasnie fotelik samochodowy i buciki.

    > Poradzcie jak zachowywać się w sytuacji coraz większych rządań z jej
    > strony???

    Nie mam i nie dam

    > A jednoczesnie żeby nie przedstawiła przed sądem potem że jej brakowało na
    > coś tam dla syna a ja nie chciałem dać.

    Nie dalem bo nie mialem. Ale nastaw sie ze twoje akcje spadna ponizej zera.
    No i ze to zagranie na krotka mete - bo w koncu ktorys sedzia ci powie ze
    trzeba bylo pomyslec o tym, ze nie stac cie na dziecko zanim je zrobiles.

    Angie