  • Data: 2007-03-16 08:48:02
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:etdjjd$l3a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Stara panna w wieku 29 lat? ? Obecnie średni wiek zawierania małżeństawa
    > w Polsce dla kobiet to 25-26 lat (to mediana).

    no wlasnie, 29 lat dla duzego miasta, to jeszcze nic strasznego, choc i
    tak juz sporo, dla malej miejscowosci czy wioski to juz jest stara panna,
    z marnymi widokami na meza, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia

    > Ale jednego NIE MOGĘ zupełnie zrozumieć. Oczywiście tak zwane łapanie na
    > dziecko istnieje (jeśli facet nie słyszał o antykoncepcji) ale.....
    > łapać na dziecko faceta który zarabia 600zł???

    nie rozumiesz bo nie przeczytales dokladnie tekstu, ona nie lapala meza na
    dziecko, ona chciala miec dziecko z "prawowitego loza", a facet w zyciu
    jej do niczego potrzebny nie jest, przynajmniej ja tak rozumiem ten tekst