  • Data: 2007-03-16 09:02:05
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:etdiak$50v$1@news.onet.pl...

    > Fotelik masz kupic aby twoje dziecko bezpiecznie podrozowalo.
    > Gdziekolwiek.
    > Wiecej. Rzeczpospolita obliczyla kiedys ze wychowanie dziecka od zera do
    > studiow kosztyuje jakies 500tys. 250zl na dzieciaka wydaje ci sie duzo?
    > Pampersy, soczki, deserki, szczepienia dodatkowe [platne a jakze], jesli
    > nie karmi piersia to mleko modyfikowane. Ciuchy bo malenstwo rosnie [ja
    > wymienialam cala garderobe dzieciaka co 2mce - za kazdym razem to bylo ok
    > 300zl a kupowalam 3 lata temu i to po max 3 rzeczy - 3 body, 3 koszulki,

    Twoje wyliczenia są wzruszające. Ale zdaje się, że nie tutaj tkwi sedno
    problemu.
    Rozumiem, że facet wykazuje dobrą wolę i daje tyle ile może. Przed
    orzeczeniem alimentów oczywiście mógłby olać sprawę, ale wtedy jego pozycja
    byłaby mocno osłabiona.
    Dla potrzeb rozprawy dobrze jest, gdyby dokumentował swoje dochody i
    wydatki. Jeśli mamusi nie stać na fotelik i eksploatację samochodu to niech
    go sprzeda.

    --
    Paweł