  • Data: 2007-03-16 08:14:40
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Chełm OXY" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    - bo w koncu ktorys sedzia ci
    > powie ze trzeba bylo pomyslec o tym, ze nie stac cie na dziecko zanim
    > je zrobiles. Angie

    Tak, pewnie poszedł za stodołę i sam sobie zrobił dziecko.
    Taki sędzia, to nie sędzia, a sędzina. Stara panna, lub rozwódka,
    która myśli że mężczyźni są źli i trzeba ich tępić. Taka która ma wstręt do
    sexu
    bo to dla niej był "obowiązek", teraz może się mścić i czuć wielką
    satysfakcję
    ze swojego urzędu. Początki "Ligi Kobiet" ? ;
    Czy ktoś się zastanawiał ile sędzin, kobiet, w sądach rodzinnych jest
    mężatkami?
    Znam kilka sądów rodzinnych, jestem po przejściach i wszędzie były albo
    rozwódki, albo jakieś panny po 40-tce.
    J.

    PS.Do autora wątku, masz marne szanse na cokolwiek. Jedyne co może ci pomóc
    to przyłapanie tej kobiety na czymś kompromitującym. Choć to nie wiele
    pomoże, może tylko zmiękczyć sędziego. Sprawa toczy sie o dobro dziecka, a
    nie o postawy moralne matki.

    Wydaje mi się iż nie dojrzałeś do związku i rodziny, teraz odciśnie się to
    na Tobie głęboko i na całe życie. Szczególnie finansowo.

    J.