  • Data: 2005-08-14 13:25:13
    Temat: Re: problem budowlany
    Od: porto <e...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Polar wrote:
> [...]
    >
    > http://www.muratordom.pl/6643_9099.htm
    >
    > "
    > Przepisy § 12 ust. 3 rozporz?dzenia przewiduj? dwie sytuacje, w których
    > pe?na ?ciana budynku mo?e stan?ae w odleg?o?ci 1,5 m od granicy lub
    > bezpo?rednio przy granicy. Jest to mo?liwe, gdy:
    >
    > a.. wynika to z ustale? miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
    > albo
    > b.. nie mo?na zachowaae odleg?o?ci 3 m ze wzgl?du na rozmiary dzia?ki.
    > W obydwu wymienionych przypadkach mo?liwo?ae przybli?enia domu do granicy nie

    Tak mowisz? A ja twierdze rozporzadzenie w takim brzmieniu jest
    niewazne, bo praktycznie b uniewaznia a.

    Skad wziales te idee ze posiadanie dzialki daje nadprzyrodzone prawo do
    budowanie na niej co sie chce i jak sie chce?

    Przeciez w najgoszym wypadku sasiad moze wybudowac dom o szerokosci dwa
    metry, bez umniejszania wartosci drugiemu sasiadowi.