    From: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo w Usenecie
    Date: Thu, 26 Jan 2006 10:13:24 +0100

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    news:dr9234$1mf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <r...@w...pl>
    > Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 00:29:42 +0100]:

    > Bo taki mają kaprys.

    > Bo niektórzy mają inne kaprysy.

    > Tam gdzie mu się znudzi królowanie.
    >

    > "W administracji serewrami prywatnymi, na przykład www, news
    > panuje pełna demokracja.
    > Jeden człowiek - jeden głos.
    > Tym człowiekiem jest właściciel serwera, i on ma Głos."
    >

    > Kira (swoją drogą, powtarzasz się)

    Droga Pani. Nie podoba mnie się, że jakiś oszołom rozesłał do
    administratorów ZARZĄDZENIE aby nie zamieszczali postów
    ogłaszanych na konkretnej grupie poprzez serwery Google
    uzasadniając to pieniaczym pomówieniem, że wszystkie posty
    wysyłane przez Google to SPAM.
    Celowość takich działań JEST oczywista: wymusić posłuszeństwo
    oraz rozbić jednolitość Grup Dyskusyjnych.
    Pani się to może podobać, że "pl.soc.prawo" zawiera różne posty
    w tych samych wątkach zależnie od kaprysu admina.
    Mnie się nie podoba bowiem takie działanie świadczy o nierzetelności
    adminów: jeśli ma taki kaprys by na swoim serwerze prowadzić
    konkretną grupę to nie ma prawa cenzurować treści postów tej grupy
    i według swojego kaprysu jedne posty pozostawiać a inne kasować
    skoro udostępnia tę grupę do publicznego użytku.
    Ano.
    Edward Robak*