    From: "ksRobak" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo w Usenecie
    Date: Thu, 26 Jan 2006 10:13:19 +0100

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid>
    news:dr96p0$j1v$2@inews.gazeta.pl...
    > "ksRobak" <k...@o...pl>

    > Bo jedni mają ochotę to zrobić, a inni nie.
    > tam gdzie admin serwera nie ma ochoty tego zrobić.
    >
    > Kup sobie serwer, postaw na nim serwer newsów i będziesz krUlował.
    > A inni cie będą słuchać lub nie.
    /witek/

    Kupiłem sobie Drogi Panie dostęp do porządnego SERWERA
    który prowadzi grupy dyskusyjne Usenetu i zamieszcza wszystkie (sic!)
    posty ogłaszane na tych grupach.
    NIE MA !!!!! osobnej grupy "pl.soc.prawo" na serwerze Gazeta.pl
    NIE MA !!!!! osobnej grupy "pl.soc.prawo" na serwerze Onet.pl
    NIE MA !!!!! osobnej grupy "pl.soc.prawo" na serwerze Google
    itd.
    JEST JEDNA GRUPA DYSKUSYJNA news:pl.soc.prawo
    Jeśli jakiś samozwaniec chce sobie poblokować posty to niech to
    robi na własnym komputerze dla samego siebie a nie w publicznej
    ogólnodostępnej Sieci Użytkownika.
    właśnie.
    Edward Robak*