  • Data: 2004-05-11 08:22:48
    Temat: Re: prawo pracy - nowa umowa o prace
    Od: "Dyzio" <d...@j...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pracodawca musi poinformowac na pismie o dlugosci wypowiedzenia umowy nie
    > pozniej niz 7 dni od dnia zawarcia umowy o prace, a z pracownikami z
    > którymi zawarł umowe przed 1 stycznia 2004 termin ten sie przedłuza na 6
    > miesięcy licząc od właśnie dnia 1 stycznia 2004

    Nie za bardzo rozumiem ja poprzednią umowę miałem zawartą przed 1 stycznia
    2004 czyli termin wypowiedzenia dla mnie wynosi 6 miesięcy czy coś nie tak
    interpretuję ? A jeżeli tak jest to taki zapis w nowej umowie świadczy o tym
    że jednak zostałem w pewien sposób wykiwany.

    Ta nowa firm to całkiem inny podmiot prawny ale to raczej nie powinno mieć
    znaczenia po prostu zaistniała taka sytuacja ze firma w której byłem
    wcześniej zatrudniony powoli upada a na jej miejsce powstaje nowa. Ważne
    jest to ze miąłem zostać przeniesiony na takich samych warunkach.

    Dyzio