  • Data: 2004-04-19 18:50:22
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Jak zostanie
    > zamknięty i właściciel terenu zezwoli Ci na jazdę, to możesz jeździć.
    > Obowiązują jednak przepisy prawa o ruchu drogowym.

    Nie na terenie prywatnym.
    Ustawa o ruchu drogowym ma zastosowanie tylko na drogach publicznych.
    Niedawno brałam udział w dyskusji, czy po prywatnym podwórku/ogrodzie/sadzie
    może jeździć osoba bez prawa jazdy i (po telefonie do naczelnika
    Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku) wyszło na to, że jak
    najbardziej może i nikt nie ma prawa żądać od niej dokumentów.

    --
    PozdrawiaM