eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentkiRe: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-20 20:20:34
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: MK <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Neo napisał(a):
    > moja małzonka kupiła sobie w piatek biustonosz - niestety w czasie sobotniej
    > imprezy sprzączka nie wytrzymała i pekła - po blizszym obejrzeniu użyty
    > plastik jest poprostu zbyt słaby i bardzo miekki - rozwaliłby sie wczejniej
    > czy później.
    > małzonka chciałaby najlepiej towar zwrócić (schrzaniona impreza przez ten
    > duperel) i odzyskac kase
    > bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego
    > jakie kroki powinna przedsięwziąc
    > oraz jakie prawa jej przysługują
    > Neo
    >

    Powinieneś reklamować prezerwatywę która pękła twojemu staremu.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1