eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-20 23:54:08
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "Neo" <n...@w...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wiem ze było jakiś miesiac temu ale niestety nie oddaje to specyfiki mojego
    przypadku
    towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
    mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
    zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
    butelkę


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1