eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentkiRe: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-20 21:40:55
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3e313$45db5815$594ec9a9$17624@news.chello.pl...
    > Neo napisał(a):
    >> moja małzonka kupiła sobie w piatek biustonosz - niestety w czasie
    >> sobotniej imprezy sprzączka nie wytrzymała i pekła - po blizszym
    >> obejrzeniu użyty plastik jest poprostu zbyt słaby i bardzo miekki -
    >> rozwaliłby sie wczejniej czy później.
    >> małzonka chciałaby najlepiej towar zwrócić (schrzaniona impreza przez ten
    >> duperel) i odzyskac kase
    >> bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego
    >> jakie kroki powinna przedsięwziąc
    >> oraz jakie prawa jej przysługują
    >> Neo
    >>
    >
    > Powinieneś reklamować prezerwatywę która pękła twojemu staremu.
    >
    Napisz w temacie następnym razem że coś smiesznego bo pozwę Cie
    za oplucie monitora i zażadam zwrotu za ściereczki jednorazowe :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1