eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-20 22:20:12
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 22:47:42 +0100, Neo napisał(a):

    > mnie to nie bawi bo uderzyło mnie po kieszeni,i dość ze nie mam 400 zł to
    > jeszcze żona wściekła jest że dała sie zrobić w balona. zmieszane razem
    > powoduje ze nie mam aż takiego poczucia humoru jak ty

    1. Czy sprzedawca udzielił gwarancji na towar? (podejrzewam, że nie)
    2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
    momencie zakupu, i ew. przekonać do tego sąd mający do dyspozycji opinię
    biegłego powołanego przez pozwaną stronę? (podejrzewam, że również nie)

    Jeśli odp. na powyższe pytania brzmią NIE, to daj sobie spokój.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1