  • 1. Data: 2024-10-03 06:53:14
    Temat: Blokowanie informacji - test
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Izreal prowadzi na okupowanych terenach czystki etniczne podpadające pod
    ludobójstwo a jego premierem jest zbrodniarz wojenny.

    I jak? Fejknius czy nie? Szef ABW powinien zamknąć usenet czy nie?
    Dajesz Kwiatek:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-10-03 09:09:28
    Temat: Re: Blokowanie informacji - test
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-10-03 o 06:53, Shrek pisze:
    > Izreal prowadzi na okupowanych terenach czystki etniczne podpadające pod
    > ludobójstwo a jego premierem jest zbrodniarz wojenny.

    Ale sam to wymyśliłeś? czy przeczytałeś na jakimś zagranicznym portalu?
    Mnie się zdarza czytać treści proponowane przez news.google.com w
    zagranicznych wersjach, gdzie wypisują różne treści. Czasem automatyczne
    tłumaczenie trochę zmienia sens zdania, bo jak wiemy składnia zdania w
    innych językach jest inna od polskiej składni i automaty nie zawsze
    dobrze to przekładają.

    > I jak? Fejknius czy nie? Szef ABW powinien zamknąć usenet czy nie?
    > Dajesz Kwiatek:P

    Technicznie chyba nie jest to trudne.

  • 3. Data: 2024-10-03 09:39:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > pod ludobójstwo a jego premierem jest zbrodniarz wojenny.
    >
    > I jak? Fejknius czy nie? Szef ABW powinien zamknąć usenet czy nie?

    Rozmawiamy o tym co już jest (bo PiS) czy o tym co rząd Tuski chce
    wprowadzić "na terrorystów" bo "U.E. ŻĄDA" (bo PO)?

    <tongue-in-check> Oczywiście że powinien bo szerzysz propagandę
    organizacji terrorystycznych czyli Hamas-u i Hezbollah-u. Wystarczy
    że będzie miał dzień mniejszej tolerancji. </tongue-in-check>

    --
    A. Filip