eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-20 22:47:25
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream napisał(a):

    > 2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
    > momencie zakupu, i ew. przekonać do tego sąd mający do dyspozycji opinię
    > biegłego powołanego przez pozwaną stronę? (podejrzewam, że również nie)
    >
    > Jeśli odp. na powyższe pytania brzmią NIE, to daj sobie spokój.

    Ale w przypadku niezgodnosci towaru z umowa to na sprzedawcy ciazy
    obowiazek udowodnienia ze wada nie wystepowala w momencie zakupu.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1