eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 00:17:36
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 23:47:25 +0100, castrol napisał(a):

    > Ale w przypadku niezgodnosci towaru z umowa to na sprzedawcy ciazy
    > obowiazek udowodnienia ze wada nie wystepowala w momencie zakupu.

    Owszem, ale nie do końca. Sprzedawca nie odpowiada za niezgdność jeśli
    powstała ona z winy konsumenta. Tu pękł jakiś plastik podtrzymujący
    ramiączko czy co tam - łatwo wykazać że ktoś pociągnął i urwał/ułamał.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1