  • Data: 2019-06-06 17:31:35
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2019 o 14:12 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > nie ma emaila, nie ma rozumu:)))))))))

    > zabolało ? chyba nie, bo jak się nie ma rozumu to nie boli jak wali się
    > w głowę:)))))))))))

    Nadal nie _rozumiecie_ o co zapienił się kviatek.
    Żądałem wskazania zapisów w KK na jego stwierdzenia, czego uczynić nie
    mógł.
    Bo ich zwyczajnie nie ma.

    Czytać kodeksy trzeba umieć, to dlatego studia prawnicze są trudne.
    A to zaledwie początek drogi, bo żeby zostać sędzią:

    https://gratka.pl/regiopraca/portal/rynek-pracy/zawo
    dy/jak-zostac-sedzia-jakie-zmiany-pojawily-sie-w-201
    7-roku

    Dlatego lepiej nie wypowiadać się tak stanowczo w sprawach orzecznictwa,
    moi panowie...

    --
    Trefniś