  • Data: 2019-06-06 21:25:15
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2019 o 21:13, J.F. pisze:

    > Jestes wyrodnym rodzicem.
    > Co zrobiles, zeby tym kilkunastu sposobom zapobiec ?

    Niewiele - przecież nie zamknę pociechy w pokoju bez klamek obitym na
    miękko.

    > No i czemu nie spisz z dzieckiem w nocy ? :-P

    A to podchwytliwe pytanie?

    > Czy aby na pewno "spoleczenstwu" ?

    Na pewno:P

    > Bo to, ze prokurator stawia zarzuty dla dobra rodzica, to niekoniecznie
    > spoleczenstwo.

    To poczytaj komentarze pod takimi artykułami. W tamtych dwóch
    przypadkach 1 na 50 doczytał, że matka nie zostawiła go w samochodzie na
    słońcu i poszła do supermarketu a w zimę na dwie minuty, oraz że rodzice
    nei wypuścili dzieciaka, żeby się koło szamba bawił, tylko ktoś zajebał
    pokrywę a gmina miała to w d4. A większość chciała ich od razu wieszać.
    Skądinąd ogarnięty Marcin IODP zarzucał mi, że trzymam dziecko w
    warsztacie stolarskim, skoro jestem w stanie od ręki wymyślić 20
    sposobów na samozrobienie sobie krzywdy przez dziecko w skądinąd
    zadbanym pod tym kątem mieszkaniu.

    > To, ze policja wylapuje pijanych rodzicow/opiekunow, to tez nie
    > spoleczenstwo
    > (swoja droga -  z jakiego art oskarza ?)

    Nie mam pojęcia. Sam jestem ciekaw.

    > I kto to wprowadzil ... ci, co sami za mlodu latali z kluczem na szyi,
    > albo i bez klucza ...

    Pamiętam jak w 4 klasie podstawówki byłem na wycieczce samolotem w
    krakowie - dwie godziny czasu wolnego, tylko punktualnie wrócić, bo
    samolot nie będzie czekał. Wszyscy wrócili - czwartoklasiści;)

    Shrek