  • Data: 2019-06-06 22:00:19
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jakoś to trzeba ocenić, nie? Jak jest spora szansa, że wyjdzie i
    > zrobi se kuku to albo będziesz czuwał, albo "przemeblujesz" tak, aby
    > zredukować tę szansę.

    Ale dzieci dorastają. To nie kury co całe życie spedzają w klatce. Ma
    swój pokój, łóżko z pościelą do którego sam wchodzi i wychodzi, zabawki,
    okno, zaparkowany rowerek z koszyczkiem na skarby. Wystarczy żeby zrobić
    sobie krzywdę na kilkanaście sposobów. Przecież nie zamkniesz go w
    pokoju bez klamek.

    > Pech to jest zdarzenie losowe o maym
    > prawdopobieństwie zaistnienia.

    No i właśnie na tym polegają wypadki. Niestety się zdarzają i będą zdarzać.

    > Myślę, że zdarzyć się mogło, ale bardziej w sytuacjach watpliwych. Nb.
    > myśmy mieli monitor ruchu, taki wkładany pod materac. Załatwiał sprawę
    > zarówno ZNZN jak i potencjalnych wypraw poza łóżeczko. Co oczywiście nie
    > czyni nikogo winnym, jeśli takiego monitora by nie miał.

    No ale to się sprawdza mniej więcej do roku z tego co pamietam. No i jak
    słusznie nioe jest obowiązkowe. Ja miałem, w zasadzie żona miała;)

    > Oczywiście, że nie ma dlatego nie należy dać się zwariować i w
    > normalnych okolicznościach sypiać na zmianę.

    Przepraszam nie zrozumiałem. Mam sypiać na zmianę z żoną czy nie, bo
    trochę niejasno napisałeś;)

    Ale uważam, że generalnie to jakaś mocna psychoza panuje. Na przykład -
    mogę wieczorem wypić butelkę wina z żoną?

    Shrek