  • Data: 2008-04-29 12:30:05
    Temat: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 29, 2:13 pm, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > OIDP sąd uznał, iż elementami przesądzającymi o ochronie jest sposób
    > opracowania i zredagowania (jedni ujednolicają 'bez wskazań', inni
    > dokładnie opisują zmiany), jakieś podtytuły itd.

    Pamiętasz może, jakie kryteria zastosował sąd do oceny indywidualnego
    charakteru i działalności twórczej? Bo wg kryterium nowości to
    prawdopodobnie nie jest twórcze, a wg kryterium statystycznej
    niepowtarzalności, nie jest indywidualne...

    > Sprawa była dawno dawno temu a sprawcą zamętu było wydawnictwo powiązane
    > z PSL -- tym ówczesnym, złymniedobrym PSL :-)

    Poszukam sobie jak będę gdzieś przy Leksie, bo ciekawi mnie, jak to
    sąd uzasadnił. Chyba, że masz ten wyrok, w takim razie, gdybyś mógł
    wkleić.