  • Data: 2008-03-13 09:32:38
    Temat: Re: prawa autorskie do meczu piłkarskiego
    Od: "Photo M" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości
    > Ale już jego zapis (realizacja itd.) i owszem.

    A co powiesz na taką wersję: piłkarze grają ściśle wg. opracowanego planu
    przez trenera. Czy to nie zawiera elementów twórczych? ;). Wiem, to jest
    bardzo na siłę, ale interesuje mnie jak by takie tłumaczenie wyglądało w
    świetle prawa. Tymbardziej, że Ciebie uważam za specjalistę od p.a., ale
    oczywiście wszystkich zachęcam do dyskusji :).