  • Data: 2008-03-17 13:48:13
    Temat: Re: prawa autorskie do meczu piłkarskiego
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <frg5ks$r3n$1@inews.gazeta.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Bzdura. Poczytaj ustawę o sporcie kwalifikowanym, to dowiesz się kogo
    > dotyczy statut PZPN.

    Poczytałem. Kogo masz na myśli - zawodników (sprzeciw!) czy ministra?

    > Ale jak rozumiem ten przepis tam się znalazł, bo wszyscy posiadacze tych
    > praw w jakiś sposób przekazali je do PZPN. Próbuję się właśnie
    > dowiedzieć, kto te prawa przekazał.

    Wątpię. Raczej PZPN sobie wziął.

    > Po pierwsze to nic mi nie musi umożliwiać - dopóki nikomu nie będę
    > przeszkadzał to może mi co najwyżej próbować kamerę zasłonić.

    Śmiem twierdzić, że może nie tyle próbować, co zrobić to dosyć
    skutecznie.

    > No i
    > wyrzucić też mnie nie może.

    Chyba że będziesz zakłócał porządek i utrudniał innym oglądanie
    widowiska...

    > A po drugie, to kto jest organizatorem meczu
    > reprezentacji Polski?

    Zapewne to zależy.

    > Tak mnie właśnie naszło, jest 'afera' z prawami do transmisji meczów
    > Euro 2008, za które TVP nie chce zapłacić kupy kasy. Chyba taniej by im
    > wyszło po prostu postawić na trybunach kilka kamer i spokojnie zrobić
    > transmisję?

    Naprawdę uważasz, że dałoby się to zrobić z sensowną jakością wbrew woli
    organizatorów?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.