  • Data: 2008-03-19 12:06:37
    Temat: Re: prawa autorskie do meczu piłkarskiego
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <frp243$qdg$1@inews.gazeta.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Art 1. pkt 2.,

    "Uprawianie sportu kwalifikowanego".

    > art 4. pkt. 3.,

    Regulamin ropzgrywek. To nie to samo co statut PZPN.

    > art. 12.

    ???

    > Sprzeciw odrzucony.

    Ponawiam.

    > I tak może być. Przy czym wychodzi na to, że sam mecz nie podlega PA.

    Od początku tak twierdzę :)

    > Tylko że "nas" może być np. 100.

    Ale i tak nie macie armat...

    > "dopóki nie będę nikomu przeszkadzał"

    Jak wyjmiesz kamerę, to zaczniesz. Zakładając oczywiście, że ktoś ma
    interes w uniemożliwieniu nagrania/transmisji.

    > Technicznie? Żaden problem.

    Z sensowną jakością _i_ wbrew woli.

    > Wola organizatorów? Kwestia ceny.

    Zgoda (oczywiście nie zawsze w grę będą wchodziły tylko pieniądze).

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.