  • Data: 2008-03-13 18:54:41
    Temat: Re: prawa autorskie do meczu piłkarskiego
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Spirydowicz wrote:

    > MSZ nie.

    Też mi się tak wydawało, ale znalazłem art. 14 statutu PZPN (cytat za
    http://www.pzpn.pl/statut_pzpn.php):

    Art. 14 - Prawa majątkowe i niemajątkowe

    § 1. PZPN (...) jest wyłącznym właścicielem wszelkich praw majątkowych i
    niemajątkowych do spotkań (...) reprezentacji Polski (...), a w
    szczególności praw telewizyjnych, reklamowych i marketingowych
    realizowanych odnośnie powyższych spotkań i rozgrywek za pośrednictwem
    dostępnych środków audiowizualnych, radiowych, dźwiękowych, internetu i
    wszelkich innych istniejących obecnie oraz w przyszłości środków
    technicznych.

    Załóżmy, że chcę nagrać spotkanie reprezentacji i umieścić w Internecie.
    Czy prawo tego zabrania? Mogę zrobić transmisję na żywo?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak